Eli siis nyt ehkä noin 4 vuoden ajan oon tehnyt Räp-musiikkia. Ensimmäiseksi haluun sanoa, että ei en ole mitenkään kuuluisa tai tunnettu, mutta sellaset haveet on tietysti käynyt mielessä. Oon kirjottanut räppiä nyt monta vuotta ja tehnyt myös omaa musiikkia näiden vuosien aikana. Into musiikkiin on ollut pienestä asti eli siitä asti kun olen oppinut puhumaan ja jo enne puhumista musiikin hyräily oli ollut joka päiväistä. Kun olin vielä pieni lapsi sain lahjaksi leikki mikin, jossa oli kaijuttimet. Silloin tiesin heti miten mikistä pidetään kiinni, ja aloin jo vetämään biisejä vierailleni kotona. En ole varmaan koskaan ollut päivääkään ilman musiikkia tai laulamattakaan. Musiikki on aina ollut iso osa mun elämää ja nyt siitä on vaan ollut hyötyä musikin teossa ja muutenkin tässä musiikkimailmassa. Ensimmäinen keikka jonka vedin oli nuorisotalolla pienten discossa ja tietysti se oli mulle iso asia kun sain vetää ensimmäistä kertaa räppiä mun oma tekemää musaa livenä ihmisille. Mulla on vaan muisti kuva siitä, että mä jännitin enemmän ku liikaa. Mun kädet täris ja hikoili ja muutenki ääni alko värisee huomattavasti. No keikan aikana unohin pari kertaa sanatkin ja alotin räppäämisen väärästä kohtaa, mutta tietysti meille kaikille tulee mokia varsinki asioissa joita tekee ekaa kertaa. Siitä eteenpäinh mulla on ollut pari keikkaa eri puolilla helsinkiä ja se on tuntunut niin omalta kun vain voi ja sen takia teen tätä.

 

"Tiesin heti miten mikkiä pidetään"

 

No siis mulla on aina ollu sellanen intohimo musiikkiin ja se on vaan kasvanu tässä varttuessa ja tietoa omasta halusta on vaan lisääntynyt. Joillekkin unelmana on päästä vaikka sukeltamaan avomerelle tai benji hyppy, mutta mun unelma on aina ollut artistin elämä. Ai mitä artistin elämä mulle meinaa? No siis oon aina halunnut tehä töitä musiikinparissa ja se on suuri intohimo. Kun pääsen lavalle unohtaa kaiken ympärillä olevan ja siis kaiken sillä hetkellä . Sä vaan katoto niitä ihmisii sun ympärillä ja vedät sun räppii sydämestä, kun mä oon lavalla musta tuntuu , että mä oon kotona. Esiintyminen mulle on kun huumetta sitä on pakko saada lisää kerta kerran jälkeen se tunne mikä valtaa sut kun astut lavalle on jotain selittämätöntä ja sen takia se pitää ite kokee. Tietty kaikkia jännittää alussa, mutta kun annat vaan mennä niin se tunne katoaa kun otat mikistä kii.  

IMG_1181%5B1%5D.jpg

"Biisien kuuntelu"

Oon puhunut monen ihmisen kansaa mun biisien julkaisusta ja nyt sitten päätettiin, että nyt ois aika laittaa you tubeen musaa omalle kanavalle. Nimi on siis "Mc MP" ja julkaisen sinne lähiaikoina musaa jota oon tehnyt täs kuluneen puolen vuoden aikana. Mun vanha musiikki on sound cloundis, mutta niitä en laita you tubeen koska ne on sellasia harjottelu biiejä eikä kokonaisia, mutta niistä näkyy miten kehittyy. Mua voi seurata instagramissa nimellä "mc.mp_ ".

sieltä näkee keikka kuvia ja videoita jos olet kinnostunut.

Katsotaan mitä seuraava artikeli kertoo !